zaterdag 4 juli 2015

Zeemeerminnetje

Hallo bloggers,

ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, die ik mocht ontvangen op mijn "Zonnestraaltje".
Dat ik daarbij ook nog een prijs heb gewonnen bij Cheerful Sketches, maakte het helemaal af.

Om die reden ben ik door het team van Cheerful Sketches uitgenodigd om mee te doen met het "Gast Design Team" (GDT) in augustus. Een hele eer, waar ik met alle plezier in toegestemd heb.

Met dit Zeemeerminnetje wil ik weer meedoen aan de julichallenge van Cheerful Sketches. De sketch is van Designteam B.


Lieve groetjes van Mia

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is dit Mia.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. at een prachtige kaart en wat een apart stempeltje.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Mia!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen