dinsdag 28 februari 2012

Mandala

Met de leuke schets van Marjan bij challenge #128 van DCL, ben ik aan de slag gegaan.
Het mandalapatroon  had ik nog ergens liggen. Ik weet niet meer van wie het is. Jaren geleden tijdens een Creadoe op de kop getikt. Wie wat bewaart heeft wat......
Voor de schets van Marjan heb ik weer eens de gelegenheid gehad die te gebruiken. Ik heb gekozen voor een fris kleurtje. Het was weer even wennen, want het is al weer een hele tijd geleden dat ik gevouwen heb.
Zoals je ziet is het me toch gelukt.
Ik heb het verder eenvoudig gelaten en alleen nog de hoekrandjes van Nellie Snellen gebruikt. Gewoon in de kleur wit, zodat de mandala helemaal tot zijn recht komt.

Ben benieuwd naar jullie reactie

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Mia. De bloem is knap gemaakt en de randen vind ik erg mooi er bij.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi heb je die bloem gedaan!
    Prachtige kaart. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Mia.
    Die bloem heb je mooi gevouwen.
    Ik heb mijn kaartje ook net geplaatst.
    Leuk dat we allemaal zo'n totaal verschillende dingen maken van één en dezelfde sketch.
    Succes !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Mia.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kaart. prachtig die bloem.
    die hoekjes zijn er ook heel leuk erbij.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele aparte kaart hoor. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan met die bloem. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen